Cara Rawat Penyakit Diabetes Supaya Kaki Tidak Dipotong

Baru jer sebentar tadi abah call bagitau nak kene potong kaki. Ni semua gara-gara diabetes abah yang semakin serius.

 

Rawat diabetes sebelum parah

 

Terasa nak pitam pun ada. Doktor beri masa paling lama pun sebulan jer sebelum kaki abah kene potong.

Tapi abah kata, doktor maklumkan, kalau bacaan gula abah tak berubah atau makin naik, mungkin nak kene potong lagi cepat.

Sebabnya tak mahu kuman diabetis abah melarat ke anggota atau organ badan yang lain.

Macam terbayang-bayang jer wajah sugul abah bila abah bercakap tadi dengan suara tersekat-sekat.

Ya Allah! Tak sanggup rasanya nak hadapi hakikat kalau abah jadi kudung.

Harap-harap dengan masa yang masih berbaki ni, dapatlah cari penawar untuk diabetes abah.

Google punya google, terjumpa lah sesuatu yang memang dicari-cari.

Tahukah korang ada satu produk yang memang ternyata berkesan mampu membantu pengidap diabetes?

 

Vivix namanya.

 

Rawat diabetes sebelum parah

 

Vivix Bantu Kawal Paras Gula Pengidap Diabetes

Menurut kajian, resveratoral yang terdapat pada kulit anggur mampu bantu kawal paras gula dalam darah pesakit diabetes. Anggur muscadine merupakan salah satu daripada bahan utama dalam Vivix ni.

Resveratoral ni bertindak dengan cara membantu tubuh merangsang rembesan insulin serta mengaktifkan protein yang bantu mengawal gula dan fungsi insulin.

Kalau kes sel tubuh yang reject insulin, Vivix akan bantu betulkan sel tersebut agar dapat terima balik insulin.

 

Harga & Cara Dapatkan Vivix

Harga sebotol Vivix untuk kegunaan 2 bulan ialah RM 475, shipping RM 10.

Kalau nak berjimat, daftar jer sebagai ahli, atau kalu dapatkan 2 botol Vivix, terus dapat keahlian percuma serta keistimewaan-keistimewaan yang lain.

Berapa sangatlah harga Vivix tu kalau nak dibandingkan dengan kaki bapa kita yang terpaksa dipotong.

Takkan kita nak menyesal kemudian hari. Ikhtiar boleh kita usahakan, tapi akibat lambat bertindak, bapa tercinta terpaksa menjadi kudung.

Ish, rasa nak menangis plak teringatkan ibu bapa yang dah banyak berkorban. Tak tertanggung rasanya kalau kita yang berada kat tempat bapa kita.

Bapa kita hanya seorang, tiada tolak tandingnya. Tanpa bapa, siapalah kita. Daripada berserah pada takdir, lebih baik kita berpuas hati sebab dah mencuba sehabis daya untuk berubat.

 

Harap saya dapat membantu anda untuk mengelakkan kaki bapa tercinta dipotong akibat diabetes.

 

Naimah Wahab
SMS/WhatApps: 019 – 937 7380
Shaklee ID: 1001144

2 Comments

  1. Norhayati Suaib November 13, 2014
    • Naimah Wahab November 13, 2014

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge