Category «Awet Muda»

Cara Elak Kulit Kusam Kesan Dari Terdedah Cahaya Matahari

tips awet muda dan kekal menawan

Salah satu punca kulit kita menjadi kusam dan cepat nampak tua adalah disebabkan sering terdedah kepada sinaran cahaya matahari. Menghabiskan masa di bawah sinaran matahari mampu mengeringkan kulit. Perasan kan, kalau orang yang selalu kerja kat luar bangunan tanpa memakai sebarang pelindung matahari, mereka mudah terkena sunburn? Sunburn ni pun salah satu petanda kulit menjadi …

Produk Elak Kulit Nampak Tua Dari Usia Sebenar

tips awet muda dan kekal menawan

“Makcik, boleh tumpang lalu!”. Oh my, kalau kita ni (wanitalah khasnya) masih bujang atau baru berkahwin dengan anak seorang, tiba-tiba orang panggil kita ni makcik, apa perasaan tu agak-agaknya? Nampak tua sangatkah aku ni? Kulit aku nampak kusam sangat ke? Orang yang lagi muda daripada kita, panggil kita akak pun dah buat kita tersentak, inikan …

5 Tips Awet Muda Secara Semulajadi Tanpa Pembedahan Menyakitkan

vivix bantu awet muda secara semulajadi

“Dik, baru habis SPM ke?” Hohohoho, sedangkan kite dah 24-25 tahun gitu! Kalau anda ditujukan soalan macam gitu, apakah perasaan yang bermain di jiwa? Kembang semangkuk woooo….hahaha Awet muda kekdahnya, hihihi. Siapa tak suka kelihatan muda belia kan? Nak-nak orang perempuan lah. Ye tak, ye tak? Memang syok sangat kalau kita nampak lebih muda daripada …

Rahsia Wanita 54 Tahun Awet Muda Macam Wanita 30-an

tips wajah muda jelita

Terpandang jer wajah beliau, semua orang teruja. Malah banyak betul komen yang nak jadi macam beliau. Tampak begitu muda. Memang pasti orang melopong kalau tahu yang umur sebenar Puan Khadijah adalah 54 tahun. Ibarat nenek yang berbadan wanita awal 30-an. Beliau punya tagline pun “Aging Gracefully”. Tua secara sihat. Maksudnya bukan tak tua tapi takdelah …

Petua Awet Muda & Cantik Menawan Seperti Ayu Raudhah

tips awet muda

Kenal tak Ayu Raudhah? Siapa yang selalu layan drama, mesti kenal dengan pelakon cantik manis ni kan? Beliau yang merupakan isteri kepada pemain bola sepak Malaysia, Mohd Zaquan Adha Abdul Razak dan telah mempunyai cahaya mata masih kekal cantik, langsing, manis bergaya.   Petua Awet Muda & Cantik Ayu Raudhah       Melalui perkongsian …

Rahsia Kulit Cantik Berseri

wajah cantik berseri

Kecantikan menang sinonim dengan wanita tapi orang lelaki zaman sekarang ni pun memang tak kalah dalam menjaga penampilan diri. Apa salahnya kalau kita nak kelihatan menarik dan kemas. Asalkan tidak melampaui batas-batas yang telah disyariatkan.     Dalam pada kebanjiran pelbagai jenis produk kecantikan di pasaran, Shaklee tidak ketinggalan dalam menampilan pilihan-pilihan untuk kecantikan dan …