Category «Detoksifikasi»

Produk Bantu Kempiskan Perut Untuk Hilangkan Buncit

2 tahun lepas, saya pernah ditegur, eh, mengandung ke? I’m like, “What??? Perut aku nampak sangat ke buncitnyer, malunyer”. Ni dialog dalam hatilah. Memang segan sangat rasa. Sebenarnya memang saya mengandung, tapi masa tu saya tak tahu dan perasan yang saya mengandung. Pregnant kalini tak nampak sangat tanda macam yang sebelum ni. Beli pregnancy test …

Detoks Logam & Cara Melakukannya

cara cegah dan rawat pelbagai jenis penyakit

Logam berat adalah antara benda yang sering kita jumpa hampir setiap hari tanpa disedari. Kita biasanya memandang ringan terhadap risiko pencemaran logam berat. Sedangkan logam berat ni menjadi salah satu punca kepada penyakit berbahaya yang menyerang tubuh kita termasuklah penyakit-penyakit kronik.   Macam Mana Boleh Terdedah Dengan Logam Berat Kita sebenarnya terdedah dengan logam berat …

Detoks Ni Keperluan Ke Kehendak Jer?

tips kurus cantik cepat dan mudah

Detoks sana, detoks sini, detoks badan, detoks organ, macam-macam orang duk bercakap pasal detoks kan? Jadinya tentulah nak tahu jugak kan, detoks ni perlu ke tidak? Suka-suki jer nak berdetoks ke ada kepentingannya yang tertentu? Sekian lama berdetoks parasit, jom kita “back to the basic info” mengenai detoks ni ye.     Kenapa Kita Perlu …

Turun Berat Badan 1.6 KG Dalam 5 Hari Dengan Detoks

tips kurus dengan cepat dan mudah

Bayangkan, dalam masa 5 hari buat detoks, berat badan dah turun sebanyak 1.6 kilogram. Seronok tak? Mestilah kan? Rasa macam nak melompat-lompat pun ada. Tak sangka tau, niat nak menyingkirkan parasit pawa awalnya, dengan lemak-lemak seali tersingkir, walla!           Ni bukan cerita rekaan tau. Ni adalah pengalaman saya sendiri sewaktu melakukan …

Apakah Detoks Parasit

detoks parasit

Selalunya kita dah biasa dengan istilah detoks kan? Selalu orang nak kurus, memang amalan detoks ni. Detoks atau detoksifikasi ialah suatu proses pembersihan tubuh dari segala macam kotoran dan racun-racun yang sengaja atau tanpa kita sedar telah masuk ke dalam badan kita dalam jangka masa yang lama. Detoks merupakan proses penyingkiran bahan toksik, racun, lemak …

Kenapa Detoksifikasi Penting Untuk Kurus?

tips kurus dengan cepat

Detoksifikasi memainkan peranan utama dalam penurunan berat badan dan mewujudkan kesihatan yang baik. Detoksifikasi adalah satu proses semulajadi automatik yang berlaku di dalam badan, 24 jam sehari.     Anda boleh menyokong keupayaan badan untuk menyahtoksik melalui pilihan gaya hidup positif, seperti pemakanan yang bernutrisi, menghadkan pendedahan toksik, senaman dan mengurangkan tekanan (Dr. Leo Galland …