Category «Kesuburan»

Penantian Cahaya Mata Kedua Selama 10 Tahun Berakhir

tips kesuburan dengan antioksidan

Sudah menjadi impian setiap pasangan suami isteri untuk mempunyai cahaya mata apabila telah bernikah. Alhamdulillah bagi yang telah mempunyai seorang zuriat. Namun, biasanya hasrat untuk memiliki zuriat yang seterusnya pasti ada di dalam hati kebanyakan ibu bapa kan? Bukan tak bersyukur dengan rezeki seorang anak, sebabnya ramai je lagi yang dah berkahwin bertahun-tahun pun masih …

Agar Cinta Suami Isteri Kekal Membara (18SX)

Assalamualaikum dan salam sejahtera 🙂   Heeee….macam mana nak kabo eh? Bukan cerita 18 SX yer. Cuma nak berkongsi perkara yang agak sensitif tapi mungkin segan nak diluahkan oleh suami isteri. Kiter direct to the point lah ye, den tak gheti nak pusing-pusing ayat…hehehe…     Ok, masalah biasa yang dihadapai oleh pasangan suami isteri …