Category «Merokok»

Bagaimana Nak Hilangkan Ketagihan Merokok Dengan Cepat & Mudah

tips berhenti merokok - stop smoking

Para isteri yang mempunyai suami perokok mesti sentiasa risaukan kesihatan suami sekalian kan? Apatah lagi kalau suami tu seorang perokok tegar. Sehari merokok dah macam jadi snek jer. Kalau time stress, mau berkotak-kotak rokok habis dalam sehari. Bayangkan, dengan pelbagai bahan-bahan berbahaya yang terdapat dalam rokok tu terutamanya nikotin, bukan sahaja bakal memudaratkan kesihatan dan …

6 Tips Berhenti Merokok Secara Semulajadi Perokok Tegar

vivix bantu berhenti merokok

Sebenarnya artikel ni bukanlah bertujuan untuk menyalahkan sesiapa, terutamanya perokok yang telah terjebak dengan ketagihan merokok ni. Malah bukan sedikit perokok tegar yang berusaha untuk berhenti merokok, namun semuanya menemui jalan buntu. Dah ramai perokok mulai sedar kesan buruk merokok terhadap keluarga tersayang atau orang di sekeliling yang bukan merokok. Sebenarnya terdapat beberapa cara semulajadi …

Bahaya Asap Rokok Kepada Anak Isteri & Mereka Yang Bukan Perokok

cara atasi ketagihan merokok

Selalu sangat kita dengar yang “merokok membahayakan kesihatan”. Lebih malang lagi, asap rokok yang dihembuskan tu sangat berbahaya terhadap anak, isteri, ahli keluarga, malah orang di sekeliling perokok tersebut. Tapi macam takde maknanya semua ni kepada para perokok tegar.   Kandungan asap rokok terdiri daripada pelbagai jenis bahan beracun dan yang paling utamanya ialah Tar, …

Vivix: Harapan Baru Pencinta Rokok / PerokokTegar

Berhenti merokok dengan Vivix

Percaya tak yang Vivix telah terbukti mampu membantu perokok tegar untuk berhenti merokok secara semulajadi. Tidak perlu bersusah payah melawan naluri yang kuat nak merokok atau melakukan aktiviti-aktiviti yang mendera jiwa. Ikuti video ini:-     Boleh juga tengok video ni:-   Dengan Vivix, bukan sahaja dapat berhenti merokok, malah tahap kesihatan dan kecergasan tubuh …