Category «Sunburn»

Testimoni Cara Hilangkan Sunburn Dengan Berkesan & Cepat

cara hilangkan sunburn

Perasan tak sekarang ni, kalau tengok kat luar, suasana nampak macam redup, tapi kalau berdiri di bawah cahaya matahari tanpa payung atau topi, panasnya Masha-Allah. Memang boleh buat kita sunburn walaupun nampak macam tak panas sangat. Orang yang terkena sunburn ni memang muka nampak macam kuda belang. Tapi belang coklat cerah dan coklat gelap lah. …

Produk Bantu Hilangkan Sunburn Secara Semulajadi Dengan Cepat

cara hilangkan sunburn

Kalau kita tengok dalam media sosial lah, contohnya Facebook, kalau ada orang buat iklan produk nak putih cepat, nak hilangkan sunburn atau jeragat, lepas tu, tunjuk pula gambar testimoni (konon-kononnya) antara kulit gelap gelita dengan cerah berseri, mesti berderet-deret orang minta pm. Memang dah jadi tabiat sebahagian besar daripada masyarakat kita ni, teruja dengan resut …

Cara Hilangkan Sunburn Dengan Cepat

cara hilangkan sunburn

Masa kitaorang kecil-kecil dulu, memang selalu mandi pantai. Mandi yang tak reti nak berhenti. Sudahnya muka memang akan sunburn. Sunburn tu macam udang kene panggang lah rupanya. Tapi masa tu zaman kanak-kanak Ribena, mana nak tahu rasa segan atau malu kalau muka sunburn. Tengok cermin, muka aku gelaplah, tapi takpe, nanti ok lah balik tu. …

5 Cara Hilangkan Sunburn Secara Semulajadi

cara hilangkan sunburn

Anda pernah tak kene sunburn? Sunburn ni memang payah nak hilang. Makan masa 2 minggu ke sebulan selalunya. Tak macam jerawat. Even jerawat yang bernanah tu, kalau kene cara dan produk, dalam masa sehari dua jer dah boleh kecut. Sunburn ni pada sesetengah orang, memang bukan masalah sangat. Tapi ramai yang rasa tak selesa. Bayangkan, …