Category «Tips Kewangan»

Amalan Jimat-Cermat Dengan Menabung Cara Mudah

cara amenabung mudah

Duit memanglah bukan segala-galanya tapi pada zaman sekarang ni, duit bolehlah kita nak kata sebagai satu keperluan. Iyelah kan keperluan, perkara basic kat dalam rumah macam api dan air pun perlu duit. Bukan bakar duit nak hasilkan api atau nak gerakkan pili air, tapi kalau tak bayar bil sampai dah kene warning, bergelap dan kering-kontang …

Cara Uruskan Duit Bonus Atau Duit Simpanan

tips pengurusan kewangan

Salah satu daripada 3C yang Shaklee tawarkan untuk sesiapa yang nak buat bisnes ialah Cash. Cash ni adalah bonus dan juga untung runcit daripada hasil jualan produk Shaklee. Memandangkan untuk bayaran bonus kepada semua ahli akan dikreditkan terus ke akaun, maka lebih mudahlah nak buat simpanan.     Macam saya, untuk simpanan, saya dah bukak …