Inspirasi KIM Dalam Dunia Bisnes

Ada seorang sahabat saya ni, sahabat lama, sejak dari kecil, sekolah sama dekat kampung dulu, malah kami pernah berjiran. Tahun lepas dia hubungi saya nak tahu berkenaan Vivix untuk kanser.

Saya layan setiap pertanyaan beliau tanpa bertanya siapa yang kena kanser walaupun dalam hati dah rasa semacam. Tertanya-tanya, adakah orang itu beliau.

Saya tak mahu tergesa-gesa tanya lagi sebab kanser ni perkara yang agak sensitif. Biar beliau rasa selesa dan bagitau sendiri.

Kami teruskan conversation melalui WhatApps. Berkongsi tentang info kanser serta bagaimana vitamin semulajadi seperti Vivix, Alfafa, Omega Guard, Vitalea dan yang lainnya dapat membantu pesakit kanser.

Akhirnya beliau membuat pengakuan yang beliau lah yang mengidap kanser tu. Kanser payudara, stage 3.

Kanser beliau jenis tak berapa aktif tapi saiznya agak besar.

Allahuakbar!!! Besarnya dugaan sahabat saya ni.

Beliau nak try Vivix.

 

 

Saya memang galakkan beliau ambil suplemen semulajadi ni di samping rawatan doktor. Memang selalu ingatkan beliau jangan sesekali skip rawatan doktor walaupun nak try Vivix.

Punya beliau nak berikhtiar untuk sembuh, Vivix tu beliau main togok macam tu jer. Sebotol habis dalam masa seminggu.

Setakat ni yang saya tahu, dah 8 botol beliau ambil Vivix. Yang beliau order sendiri mungkin dah lebih.

Sekarang ni beliau dah jalani 4 kali kemoterapi.

Alhamdulillah, Vivix dapat membantu beliau untuk menghadapi kesan kemoterapi tersebut dengan lebih baik.

Khabarnya selepas kemoterapi, walaupun kesannya masih terasa, tapi kawan-kawan yang datang melawat beliau nampak beliau sihat, malah tidak melepek jer.

Saiz kanser beliau pun makin mengecil. Alhamdulillah.

Kisah kegigihan beliau untuk melawan sel kanser ni sangat menyentuh hati saya.

Satu lagi, keyakinan beliau untuk berikhtiar walaupun belum sembuh sepenuhnya sangat-sangat patut dicontohi.

Memang menurut kajian, resveratrol atau antioksidan dalam Vivix mampu membantu merencatkan sel kanser.

Namun kat sini, kanser ni ada banyak jenis dan tahapnya. Selain daripada itu, keadaan kesihatan tubuh badan pesakit serta diet dan cara hidup mereka turut mempengaruhi sesuatu keputusan.

Semangat juang beliau untuk menjadi salah inspirasi saya untuk terus berkongsi kebaikan suplemen semulajadi ni.

Semoga lebih ramai lagi yang dapat dibantu.

 

Naimah Wahab
019-937 7380

Founder of KIM Family

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge