Produk Untuk Hilangkan Kulit Kusam Agar Terasa Lebih Berkeyakinan

cara hilangkan jerawat dan kulit kusam

Sebagai seorang wanita bekerjaya dan memegang jawatan penting di syarikatnya iaitu Setiausaha kepada Pengerusi syarikat, Nurul memang sering menghadiri mesyuarat penting bagi mewakili syarikatnya. Pencapaian karier Nurul boleh dikatakan sungguh membanggakan, cuma sejak kebelakangan ini, Nurul sering berasa agak resah memikirkan cara untuk menghilangkan kulit kusamnya. Mungkin akibat terlalu sibuk sejak 6 bulan lepas sehinggakan …

Tips Murah Rezeki Dengan Menggembirakan Ibu Bapa

petua murah rezeki

Selalunya orang sering berkongsi amàlan rohani yang dikaitkan dengan cara untuk mendapatkan rezeki yang melimpah-ruah. Betul sangat dah tu. Banyakkan amalan baik seperti baca Al-Quran, berzikir, selawat, istighfar dan sebagainya. Tidak kurang juga tentang kebesaran bersedekah dengan ikhlas sehinggakan rezeki kita mencurah-curah. Dari segi fizikal, memang kita nampak yang orang rumah besar, kereta mewah, duit …

Bagaimana Vivix Bantu Pesakit Kencing Manis (Diabetes)

cara turunkan paras gula dalam darah

Kalau google tentang suplemen alternatif yang mampu membantu pesakit diabetes, mesti berderet laman web yang cadangkan Vivix. Vivix Vivix Vivix!!! Berhantu betul Vivix ni. Sekarang macam dah jadi satu fenomena gitu. Ye dok? Dah sana-sini duk mencadangkan Vivix, mesti kita nak tahu juga kan, macam manalah Vivix ni bekerja untuk membantu para pesakit kencing manis …

Resipi Sup Kaki Ayam Simple & Berkhasiat

Bila encik suami kurang sihat, biasanya menu jenis sup lah yang laju sikit masuk tekak. Jadi sup kaki ayam menjadi pilihan. Lagipun anak-anak memang suka sup kaki ayam ni. Mama yang tak berapa nak reti makan kaki ayam pun dah pandai mengadap kaki ayam, sekarang…hehehe Jom masak sup kaki ayam. Mudah jer ni.   Bahan-bahan …

Resipi Gulai Kari Ayam Kampung

Ada nampak macam pelik tak nama resipi kali ni? Siapa perasan? hehehehe…ni nak masak kari ayam kampung ke gulai ayam kampung sebenarnya?   Bahan-bahan Gulai Kari Ayam Kampung seekor ayam kampung 1 sudu kecil rempah masak cap bunga ros 2 sudu besar rempah kari ayam/daging 2 sudu besar minyak masak untuk menumis 1 sudu kecil …

Makanan Perangsang Otak Agar Terus Aktif & Ceria

makanan dan suplemen untuk otak

Makanan seharian yang kita ambil sangat berkait rapat dengan perkembangan otak kita. Sebab itulah, untuk memelihara kelangsungan serta meningkatkan fungsi otak, di samping memelihara otak daripada menjadi lemah, pemilihan makanan sangat perlu dititikberatkan. Nak pelihara otak ni bukan sahaja kita nak jadi semakin genius, tetapi kita nak sentiasa ceria serta dapat berfikir secara waras. Takdelah …

Resipi Char Kuey Teaw Simple Versi Mama KIM

Siapa kat sini suka makan char kuey teaw tapi tak sempat nak sediakan bahan-bahan renyah macam petis, sos kicap dan yang berkaitan. Meh kita try char kuey teaw ni.      Bahan-bahan Char Kuey Teaw Simple Mama KIM 10-15 ekor udang sederhana besar-dibersihkan kotoran pada kepala dan bahagian belakang 1 paket char kuey teaw dibasuh …

Cara Hilangkan Jerawat & Kulit Kusam Dengan Cepat

produk hilangkan jerawat dan kulit kusam

“Izzah, tolonglah aku, macam mana aku nak hilangkan jerawat dan kulit wajah aku yang teruk ni”, menangis Sally sambil membelek wajahnya kat cermin. “Pakailah tepung….,” sahut Izzah. “Ha, tepung apa, Izzah?”,  tanya Sally tak sabar. “Tepung pelita,  mesti wajah makin terang….hehehe”, Izzah sengaja melawak melihatkan Sally yang murung sungguh. Tiba-tiba “Adoiiii!”, Izzah menjerit kecil sambil …

Selamat Hari Ibu; Ratu Hati Setiap Yang Bernyawa

hadiah istimewa hari ibu

Selamat Hari Ibu. Happy Mother’s Day. Hari yang sepatutnya meraikan semua ibu dan menggembirakan insan yang telah berkorban segalanya untuk kita. Mempertaruhkan nyawa demi membawa kita ke dunia.     Of cos, hari istimewa untuk mak-mak kita adalah setiap hari, tapi dapatkah kita gembirakan mereka tiap-tiap hari seperti sepatutnya? Ibu! Seorang insan yang sangat tabah …