Bagaimana Nak Hilangkan Ketagihan Merokok Dengan Cepat & Mudah

Para isteri yang mempunyai suami perokok mesti sentiasa risaukan kesihatan suami sekalian kan? Apatah lagi kalau suami tu seorang perokok tegar. Sehari merokok dah macam jadi snek jer. Kalau time stress, mau berkotak-kotak rokok habis dalam sehari.

Bayangkan, dengan pelbagai bahan-bahan berbahaya yang terdapat dalam rokok tu terutamanya nikotin, bukan sahaja bakal memudaratkan kesihatan dan mengancam nyawa suami tercinta tapi turut memberi kesan yang sama kepada perokok sekunder.

Perokok sekunder ni ialah orang yang tidak merokok tetapi turut terdedah sama pada asap rokok. Sudah pastilah orang yang paling hampir dengan perokok tersebut iaitu isteri dan anak-anak. Tak sedih ke, kita yang merokok, orang yang tersayang yang bukan perokok pula yang menanggung akibatnya.

 

Bagaimana Vivix Mampu Bantu Hilangkan Ketagihan Merokok

 

 

tips berhenti merokok

 

Tentu kita pun tertanya-tanya, bagaimana Vivix dapat memberi kesan segera terhadap perokok untuk berhenti daripada merokok kan?

 

1) Hilangkan Ketagihan Nikotin

Nikotin adalah antara bahan utama dalam rokok. Apabila perokok menghisap rokok, nikotin yang disedut tadi akan meresap ke dalam tubuh, termasuklah salur darah, sehinggalah ke dalam sel tubuh. Nikotin ni lah akan menyebabkan ketagihan merokok.

Jadi, apabila perokok tersebut mengambil Vivix, Vivix akan men-detoks-kan nikotin tadi dari dalam darah, organ, otak dan sebagainya. Apabila nikotin dah takde, maka rasa ketagih nak nikotin akan hilang.

 

2) Hilangkan Kesedapan/Keasyikan Rasa Rokok

Orang yang merokok akan merasakan satu ‘feeling’ apabila dia menghisap rokok. Sebab itulah, apabila mereka berhenti merokok, otak mereka akan rasa lain macam je. Selain tu, mereka akan rasa terpanggil-panggil untuk menghisap rokok balik bagi mendapatkan kembali ‘feeling’ tersebut.

Sebaliknya, apabila mereka ni minum Vivix, rasa terpanggil nak rokok lagi tu dah takde dah. Settle!

 

3) Kurangkan Simptom Withdrawal Bila Berhenti Merokok

Simptom withdrawal yang dihadapi oleh para perokok terutamanya perokok tegar ni agak teruklah juga. Sebab tulah ramai orang yang berhenti merokok secara tiba-tiba, macam-macam penyakit datang. Dengan bahasa mudahnya, badan mereka “terkejut” dengan keadaan yang dia tiadak biasa (tiada sumber nikotin).

Dengan mengambil Vivix, inshaaAllah boleh meredakan kejutan ini.

Selain daripada Vivix, dalam kes berhenti merokok ni, sangat-sangatlah disyorkan mengambil bersama DTX Complex untuk detoks segala benda berbahaya akibat merokok yang ada di dalam organ dalaman terutamanya hati.

 

Testimoni Vivix Bantu Hilangkan Ketagihan Merokok

Memang terlalu banyak testimoni tentang perokok tegar berhenti dengan bantuan Vivix. Malah video pengakuan berhenti merokok dengan Vivix mereka pun ada dikongsikan.

 

tips berhenti merokok

 

tips berhenti merokok

 

tips berhenti merokok

Mudah dan cepatnya berhenti merokok dengan Vivix. Para isteri yang sayangkan suami dan anak-anak, jangan buang masa lagi duk sedih sorang-sorang sebab risaukan kesihatan diri suami dan keluarga tersayang. Jamu suami tercinta dengan air anggur yang ditambah Vivix. Sure tak menyesal 🙂

 

 

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

Page: Myliferia

Shaklee ID: 1001144

2 Comments

  1. Fatin February 1, 2016

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge