Cara Hilangkan Jerawat Berparut Yang Dah 7 Tahun Bertapa Pada Wajah

Sekarang ni pelbagai cara dan produk untuk mengatasi masalah jerawat dipaparkan di dalam media cetak atau media elektronik.

Sebabnya, masalah jerawat ni dialami oleh hampir setiap orang, tak kira remaja atau dewasa, lelaki atau perempuan. Bezanya cuma serius dengan tidak jer.

Dah macam-macam produk dan usaha mengembalikan kembali wajah yang berjerawat seperti biasa, tapi hasilnya hampa. Lebih parah lagi wajah, adalah.

Bayangkan rasa malu dan rendah diri yang terpaksa dihadapi bertahun-tahun akibat wajah yang mempunyai masalah jerawat.

Nak jumpa kawan-kawan dan ahli keluarga sendiri pun terasa segan.

 

Setelah 7 Tahun Mencari Penyelesaian Masalah Jerawat Berparut

Namun, semua masalah tersebut tidak lagi berlaku pada Cik Faizan. Pencarian beliau selama 7 tahun untuk menghilangkan masalah jerawat dan parut pada wajah akhirnya berhasil.

Dalam masa 3 hingga 4 bulan, jerawat semakin berkurangan. Tapi masih berparut sehingga ke dalam kulit.

Seterusnya dalam masa 4-6 bulan, parut jerawat semakin berkurangan, mengecil dan menghilang.

Jom kita tengok apa rahsia beliau mendapat kulit putih, gebu dan sihat menawan.

 

 

Seronok kan bila masalah kulit berjerawat dan berparut telah dapat diatasi? Sampai boleh terasa aura kegembiraan dan kepuasan hati beliau, kan?

Jemput untuk share video ini dengan seramai mungkin sahabat dan kaum keluarga tercinta. Manalah tahu kan, dengan usaha kita yang sedikit, boleh kita bantu ramai lagi orang yang mempunyai masalah kulit berjerawat dan berparut.

 

Nak Tahu Sharing Tentang Keberkesanan Shaklee Terhadap Tahap Kesihatan?

Video Testimoni Wajib Tengok, Luahan Daripada Hati Yang Paling Dalam. Semuanya ringkas, padat dan menarik 🙂

 

Ibu sihat, keluarga bahagia, ibu bijak, rumahtangga sejahtera 🙂

 

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

 

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

Facebook: Naimah Wahab

Shaklee ID: 1001144

14 Comments

  1. titan December 31, 2014
  2. suri January 2, 2015
  3. puteri kasih January 2, 2015
    • Naimah Wahab January 3, 2015
  4. oka January 2, 2015
    • Naimah Wahab January 3, 2015
  5. Hero Borneo January 2, 2015
    • Naimah Wahab January 3, 2015
  6. Ikhwan Fahmi January 3, 2015
    • Naimah Wahab January 3, 2015
  7. wahyu January 27, 2015
    • Naimah Wahab February 3, 2015

Leave a Reply to suri Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge