Pengalaman Adeq Wanie Hilangkan Kudis Di Kaki & Tangan Bapa

Vivix ni kalau orang pertama kali dengar, memang rasa macam tak murah. Tapi bila dan terkena penangannya, dah bertukar jadi angaukan Vivix pulak…hehehe

Jom ikuti kisah Adeq Wanie yang telah jatuh cinta dengan Vivix serta bagaimana beliau membantu insan tersayang untuk lebih sihat.

 

kesihatan menyeluruh

 

Pertama kali cuba Vivix untuk bapak sendiri yang menghidap penyakit kulit yang tak dapat dikenal pasti apa punca nya. Berkudis penuh di tangan dan kaki. Kongsi duit antara tiga beradik beli time promo twin pack.

Nak beli sendiri memang tak mampu sebab tak bekerja dan bonus Vivix pun baru takat 2 angka. Tu pun on and off. Alhamdulillah baru minum seminggu Vivix tu gatal-gatal dah mula hilang. Kudis pun dah mula reda.

Lepas tu mula berharap dengan asbab ambil Vivix moga boleh lah dia berhenti merokok. Tapi misi tu tak kesampaian lagi. huhu.

 

vivix untuk kesihatan menyeluruh

 

Orang kedua yang mencuba Vivix adalah ibu mertua. Dia ada masalah sendi. Lama jugak bersolat secara duduk atas kerusi.

Terapi boleh dikatakan setiap minggu sekurang-kurangnya tiga kali. Setiap kali terapi charges dalam RM 100++ sekali dengan ubat. Ubat pun sekadar pain killer.

Bila makan elok tapi dalam masa beberapa jam saja. Suggest pada suami untuk try Vivix pada mak. Sebab tengok respond positif daripada bapa saya. Alhamdulillah 13 beradik kongsi untuk beli Vivix pada mak. Diorang lagi senang kan kongsi tiga belas beradik. huhu.

Alhamdulillah memang keluar dari mulut mak sendiri yang dia berpuas hati degan Vivix. Mertua saya ni seorang yang sangat cerewet bila berkaitan dengan ubat. Dia lebih suka kan ubat dalam bentuk jamu ataupun yang berkaitan makanan sunnah.

Paling tak dia akan suruh beli ubat dari farmasi. Almaklumlah menantu ni sekadar surirumah yang hanya menjual supplement milik orang omputih. huhu.

Tapi sekarang dia laa yang paling lantang mempromote Vivix asal ada kawan-kawan or anak-anak yang mengadu badan tak sihat. heheheh.

Sekarang ni bersolat pun dah tak perlukan kerusi. Baru-baru ni pergi umrah siap orang yang lebih muda tegur “lajunya laa kak pah jalan”. huhu, and hotel yang diorang duduk masa kat mekah memang sangat jauh. dia cuma rasa lenguh biasa je. balik dari umrah pun dia takde batuk or demam.

Kalau tahun sebelumnya balik dari umrah mesti mak akan rasa letih. Kadang siap asyik baring tidur je. Tapi kali ni balik dari umrah selang dua hari boleh gi berjalan ke rumah sedara kat Kuala Lumpur. Anak mana tak happy bila tengok mak camtu kan.

Saya sendiri baru tahun lepas cuba amik Vivix time berpantang. Mula tak berani ambil sebab diorang cakap ibu menyusu tak boleh ambil Vivix. Tapi heran sebab banyak je testimoni ibu berpantang dengan Vivix. So nekad nak try. Takkan nak bagi mak bapak je sihat. Kita pun kena sihat sama kan. hehehe.

Memang terasa perbezaannya. Dah laa kali ni berpantang sendiri. Bertungku hanya seminggu time berurut je. Mana nak jaga askar-askar lain yang tengah dalam proses melasak.

Yang paling best sebab ada kawan mak yang datang melawat tegur “wani nampak sihat”. Mula saya tersentap jugak. Sebab ingatkan sihat tu maksudnya gemuk. huhu.

Tapi lepas tu dia sambung “mestilah kena sihat sebab nak jaga anak-anak yang lain lagi”. Dan-dan laa tersenyum lebar je hari tu. heheheh

Credit: Adeq Wanie (Taiping, Perak)

 

 

Inilah kisah Adeq Wanie yang telah jatuh cinta di samping turut berkongsi kebaikan Vivix ni dengan orang lain terutamanya insan-insan terhampir dan tersayang.

Bahagia kan kalau dapat buat macam Adeq Wanie ni.

Apa lagi yang mak ayah kita harapkan pada usia senja ni selain dapat melakukan ibadah dengan lancar di samping menguruskan diri sendiri serta aktiviti harian tanpa perlu bergantung kepada anak-anak.

Kebahagiaan ibu bapa adalah keberkatan untuk anak-anak.

Whatapps 019-9377380 jika anda ingin mendapatkan suplemen yang telah banyak membantu ramai orang untuk mempunyai kualiti kesihatan yang lebih baik.

 

 

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

Page: Myliferia

ID: 1001144

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge