Produk Elak Kulit Nampak Tua Dari Usia Sebenar

“Makcik, boleh tumpang lalu!”. Oh my, kalau kita ni (wanitalah khasnya) masih bujang atau baru berkahwin dengan anak seorang, tiba-tiba orang panggil kita ni makcik, apa perasaan tu agak-agaknya? Nampak tua sangatkah aku ni? Kulit aku nampak kusam sangat ke?

Orang yang lagi muda daripada kita, panggil kita akak pun dah buat kita tersentak, inikan pula di”makcik”kan kita ni.

Fuhhh, kus semangat!

Sila tarik nafas panjang-panjang. Hati mau bertenang ye.

So apa nak buat kalau kita dah terjebak dalam situasi ni?

Tak bukan tak lain, memang kene transform dan lakukan perubahan diri.

Bukan niat nak lebih dari orang ke nak lawa daripada orang lain ke apa, tapi kita patut menghargai “kejadian” Tuhan yang sangat hebat ni. Diri kita lah tu.

Takkan baru nak masuk usia makcik, nak sentapkan lagi hati dengan panggilan “nenek” pulak.

Mau stress sepanjang hayat. Tak sanggup wooo.

Tua daripada usia atau tua sebelum masanya kot.

Tapi, dalam duk ghairah nak transform diri tu, berhati-hati lah dengan pemilihan produk.

Jangan sampai terjebak nak gunakan produk cepat putih, gebu dan awet muda, akhirnya “hantu kak limah” nampak lagi cun.

Pilihlah produk yang dah dijamin berkesan, selamat dan lagi bagus yang mesra alam. Kalau ada menjalani ujian kelulusan bahan kimia berbahaya, lagilah terbaik.

 

Memperkenalkan…

Ultimate Protection Whitening Lotion

 

tips awet muda dan kekal menawan

 

Bahan-bahan utama Ultimate Protection Whitening Lotion ni terdiri daripada:-

1) Rumusan ringan, tidak melekit dan kaya dengan pati botani seperti Mulberi yang berfungsi untuk mencegah kerosakan kulit akibat pendedahan terhadap sinaran matahari.

2) Mountain Amica pula bertindak untuk melegakan kesakitan pada kulit dan mengukuhkan ketahann kulit terhadap elemen negatif persekitaran.

3) Mempunyai SPF 15

 

 

Fungsi Ultimate Protection Whitening Lotion

1) Membantu mengelakkan kerosakan akibat daripada pancaran matahari.

2) Mengurangkan keradangan keranan terdedah dengan sinaran terik matahari.

3) Memberi perlindungan pada kulit di samping bertindak sebagai pelembab pelbagai fungsi.

4) Perlindungan kulit terhadap pencemaran alam sekitar.

 

 

Cara Elak Kulit Kusam Kesan Dari UV (Untuk Kesan Yang Lebih Baik)

 

1) Buangkan Kulit Mati

Gunakan Gentle Action Make Up Removar

 

2) Cuci Muka (Pembersih Wajah)

Gunakan Gentle Deep Foaming Cleanser

 

3) Tutup Liang Pori (Toner/Penyegar)

Gunakan Soothing Radiance Whitening Softener

 

4) Cegah Dari Sinaran UV (Day Creme/Sunblock/Sunscreen/UV Protection)

 

tips awet muda dan kekal menawan

 

Gunakan Ultimate Protection Whitening Creme yang mengandungi SPF 15.

 

5) Baiki/Repair Kulit Pada Waktu Malam (Night Creme)

Gunakan Overnight Renewal Whitening Creme

 

6) Suplemen

  • Vivix – membantu pemulihan sel yang rosak akibat sinar UV
  • ESP – bantu penghasilan sel-sel kulit baru yang lebih sihat
  • Vitamin C – Elak radiasi daripada sinar UV

 

 

Testimoni Nutriwhite Bantu Atasi Masalah Kulit Kusam

 

tips awet muda dan kekal menawan

 

tips awet muda dan kekal menawan

 

tips awet muda dan kekal menawan

 

 

 

Cara Order Set Penjagaan Kulit Awet Muda

Anda boleh dapatkan Set Penjagaan Kulit Awet Muda untuk membantu masalah kulit kusam yang dialami dengan menghubungi saya segera melalui nombor berikut:

 

 

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

(Atau klik terus untuk WhatApps: www.wasap.my/60199377380)

Page: Myliferia

Shaklee ID: 1001144

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge