Bagaimana Nak Kulit Cantik & Awet Muda Walaupun Usia Dah Senja

Sejak umur dah masuk 20-an, eh 30-an, memang perkara paling mak-mak dan akak-akak paling concern adalah penampilan. Nak nampak cantik, kemas dan bergaya . Ye tak?

Kalau awet muda, memang satu bonus lah. Bayangkan, umur dah 40-an orang ingat akhir 20-an.

Kalau bawa anak terutama anak yang dah remaja, orang ingat tu adik ke sepupu ke.

Kembang lah rasa hidung tu, senyum pun sampai tak boleh nak katup-katup dah mulut tu….hehehe

Memang tubuh kita ada menghasilkan kologen, sel berganti baru setiap hari, tapi bila umur dah 25 ke atas, penghasilan sel baru serta kolagen ni makin perlahan.

Ditambah pula pencemaran yang masuk ke dalam tubuh kita dari segenap sudut.

Jadi, untuk nampak awet muda, selain daripada pemakanan seimbang dan sihat, serta senaman, pengambilan suplemen pun sangat perlu.

 

Vitamin Cantik & Awet Muda

tips cantik dan awet muda

Antara suplemen cantik dan awet muda ialah:-

1) Vivix

Vivix ni sangat tinggi kandungan resveratrol iaitu sejenis antioksidan yang dapat bertindak sehingga ke peringkat sel (DNA) kita.

Vivix ni terbukti dapat memanjangkan jangka hayat sel jika kita konsisten amalkannya.

Di samping mencegah kerosakan sel, membaiki sel yang rosak, ia turut membantu penghasilan sel yang sihat.

Sel yang sihat akan jadikan kita sihat dan cantik seluruh tubuh gitu.

 

2) Collagen

Dah nama collagen kan, memang bantu topup kolagen dalam tubuh kita. Kolagen ni dia kasi kulit lagi anjal.

Makin anjal kulit, makin nampak mudalah kita….waahhh, best kan?

Collagen ni pun bagus sangat untuk kesihatan sendi dan tulang.

Nak bergerak sana sini atau buat kerja berat, perlukan sokongan tulang dan sendi yang kuat, ye tak?

Orang yang cergas selalunya nampak lebih muda kan?

 

3) ESP

Tubuh kita ni bermula dengan penghasilan sel. ESP ni adalah protein soya. Protein adalah makanan sel.

Bila sel sihat, seluruh tubuh kita termasuk kulit pun makin sihat dan tegang berseri.

 

4) Vitamin E

Pun sejenis antioksidan yang bagus untuk kulit, lembabkan kulit, pudarkan jeragat serta parut.

 

5) Vitamin C

Vitamin C turut membantu penghasilan kolagen dalam badan. Juga buatkan wajah kita semakin bersih a.k.a nampak putih berseri.

Apa yang penting juga, Vitamon C ni bantu tingkatkan imun tubuh. Jadi badan yang sihat dan kuat akan nampak lebih muda kan?

Tapi akak nak highlight jugalah, yang dah berkahwin tu, cantik dan jelita, biarlah untuk suami. Yang masih anak dara, menjaga kecantikan sebab Allah jadikan kita semua cantik.

Maka setiap daripada kita, biarlah bersederhana dan berpatutanlah ye. Jangan over-over tau! Karang tak pasal-pasal pulak heret dosa. Mohon dijauhkanlah!

 

Kalau nak merasa penangan kebaikan daripada suplemen Set Cantik Awet Muda ni, bolehlah hubungi akak.

 

Kalau jenis nak telan 1 jenis vitamin jer, akak syorkan, try dulu dengan 2 botol Vivix.

Boleh hubungi akak kalau nak lebih untung dengan whatapps akak di 019-9377380 atau boleh order sendiri twinpak Vivix dengan klik pada pautan:-

Order 2 Botol Vivix

 

Semoga semakin cantik serta awet muda secara sihatlah kalian semua. 🙂

 

 

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

Page: Myliferia

Shaklee ID: 1001144

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge