Tips Tingkatkan Kekuatan Memori Melalui Resveratrol

Seiring dengan peningkatan usia, ingatan kita menjadi semakin berkurangan. Di tambah pula kalau seseorang tu sudah mula menjadi tua dan mempunyai masalah Alzheimer (nyanyuk). Dalam keadaan macam ni, tahap memori kita menjadi semakin teruk.

Penyakit Alzheimer ni merupakan sejenis penyakit penurunan fungsi saraf otak yang kompleks dan progresif. Penyakit ini bukannya sejenis penyakit berjangkit.

Penyakit Alzheimer adalah keadaan di mana daya ingatan seseorang merosot dengan teruknya sehinggakan pengidapnya tidak mampu mengurus diri sendiri. Penyakit Alzheimer bukannya ‘nyanyuk’ yang sekadar satu proses penuaan. Sebaliknya, ia adalah sejenis masalah kesihatan yang amat menyeksakan dan perlu diberikan perhatian.

Dengan erti kata lain, apabila seseorang tu mengidap Alzheimer, sel-sel otak mereka menjadi semakin tidak bersambung. Yang dah sedia bersambung pun menjadi semakin putus. Eeeiii, seramnya, minta dijauhkan!

 

 

vivix_bottlespoon

 

Bagaimana Vivix Dapat Membantu Kekuatan Memori

Resveratrol merupakan kandungan utama Vivix yang diperolehi daripada salah satu daripada 4 sumber utama Vivix iaitu anggur Muscadine. Anggur mewah ni mengandungi resveratrol.

Resveratrol inilah yang akan bertindak membaiki sambungan sel-sel otak. Jadi Vivix ni bukan sahaja dapat membaiki sel-sel  badan, DNA, malah turut membantu membaiki sel-sel otak bagi memulihkan daya ingatan.

Selain daripada itu, Vivix ni pun turut membantu dalam membaiki metabolisma tubuh. Oleh sebab itulah, mereka yang berusia 30 tahun ke atas atau telah memegang title mak ayah ni sangat disyorkan mengambil Vivix. Lagi-lagilah wanita yang mencecah usia 3 series juga kerana tahap metabolisma tubuh yang semakin menurun.

 

Harga Sebotol Vivix

Harga pasaran sebotol Vivix ialah RM 475. Tapi kalau anda mendaftar ahli dengan saya, harganya amat jauh lebih murah. Ditambah pula dengan promosi hebat Vivix padan bulan Januari 2016 ni.

 

Mahal Ke Harga Vivix?

Sekali tengok macam nak mencekik darah, tapi bayangkan, dengan bahan mewah yang menjadi sumber utama untuk menghasilkannya serta khasiatnya yang tidak terbanding untuk kesihatan, sudah pastilah nilainya sangat-sangat berbaloi.

 

Fungsi Kebaikan Kelebihan Vivivx

 

Badingkan juga, andai kita atau orang tersayang disahkan mengidap kencing manis dan terpaksa potong kaki, asbab Vivix, dengan izin Allah, kaki tak jadi potong, atau pengidap kanser yang semakin pulih atau semakin bertenaga dengan Vivix, pasti isu harga tidak dipertikaikan lagi. Apa guna wang berkepuk-kepuk tapi hidup yang sihat tidak dapat dinikmati. Ye dok?

 

 

 

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

Page: Myliferia

Shaklee ID: 1001144

5 Comments

  1. insan marhaen January 6, 2016
    • Naimah Wahab January 6, 2016
  2. titan January 6, 2016
  3. Blok Bola January 23, 2016
    • Naimah Wahab January 24, 2016

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge