Wajah Hensem Jelita Menjelang Hari Raya

Assalamualaikum dan salam sejahtera ๐Ÿ™‚

 

Raya dalam 3 bulan lagi kan? Rasa macam lambat jer lagi, tapi kalau bagi persediaan untuk dapatkan kulit yang lebih gebu mulus, dah boleh sangat start dari sekarang ni ๐Ÿ˜›

 

 

Beautiful-hijab-fashion-the-real-beauty

 

Apa perasaan anda kalau tanpa disangka-sangka ada orang tegur, “eh, kulit muka awak nampak lain lah, semakin cerah, nampak cantik, dah tak kusam macam dulu”.

 

Toing! Toing! Toing! Hahaha…inilah pengalaman saya sendiri. Langsung tak terfikir ada orang nak tegur pasal kulit muka saya ni.

 

Sebenarnya saya ni bukanlah jenis rajin sangat cuci muka. Sempoi lah katakan…kiki. Tapi dek kerana geram dengan blackhead yang nampak ketara kat atas hidung ni, jadi saya nak try lah guna pencuci dan penyegar NutriWhite. Sekali balik kampung, ada orang perasan plak perubahan wajahku yang tuan dia sendiri pun tak sedar. Mau tak excited???

 

Saya biasanya balik kampung sebulan sekali dan selalulah jumpa dengan hamba Allah yang agak rapat dengan saya ni. So, borak-borak kitaorang pun memang santai, brutal ala-ala gurau manja gitu. Jangan gelakkan saya pulak kalau tengok testimoni ni tau ๐Ÿ˜›

 

Testimoni NutriWhite Shaklee1

Testimoni NutriWhite Shaklee2 Testimoni NutriWhite Shaklee3 Testimoni NutriWhite Shaklee4

 

Terus beliau nak try pencuci muka Shaklee yang bersesuaian dengan kulit beliau yang jenis berminyak tu. Siap nak add on barang lain plak nanti. ๐Ÿ™‚

 

Anda nak try dapatkan wajah segar berseri untuk persediaan raya ni tak? Silalah hubungi saya tau.

 

Terima kasih ๐Ÿ™‚

 

iR Naimah Wahab
SMS/WhatApps: 019-937 7380
SID: 1001144

 

2 Comments

  1. Anuar April 25, 2014
    • Naimah Wahab April 25, 2014

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge